Regina Brett - "Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół"


Cieszę się, że dane mi było przeczytać kolejne 50 lekcji Reginy Brett, będącej w moim mniemaniu światowym fenomenem. Felietony Reginy są odważne, napisane szczerze, z wielką dozą dystansu do siebie i wielką odwagą. Brett bazuje na własnym życiu, często na intymnych szczegółach ze swojej przeszłości, bolesnych, traumatycznych, trudnych. A jednak dzieli się nimi z czytelnikami, przekazując im siłę. 
Według mnie ten tom jest najbardziej intymny, ale jawi się pytanie, gdzie są granice prywatności? Autorka nie ma problemy z pisaniem o swojej rodzinie, o swoich uczuciach, błędach, porażkach czy molestowaniu w dzieciństwie przez członka rodziny. 

Każda książka autorki to wielka dawka mądrości. Sam niedawno oddałem swoje poprzednie tomy młodemu studentowi, który przyszedł na rozmowę,w czasie której wpadło mi do głowy, że Regina Brett będzie doskonałą furtką do jego wielu pytań. Podarowałem mu swoje, sfatygowane tomy, wiedząc, że sam nie zakupi sobie tych książek. "Darmo otrzymaliście, darmo dawajcie" - w tamtej chwili to biblijne motto było mi szczególnie bliskie. Okazało się, że problemy studenta rozwiązały się, a myśli Brett pomogły mu w organizacji chaosu. 

Regina Brett jest naturalna, szczera, pisze bez z\zbędnej kokieterii. To klasa sama w sobie, która nadaje sens życiu milionom ludzi. "W Kochaj...." odkrywa fakty, które powinny być oczywiste, ale nie są. Jej doświadczenia połączone z otwartością na człowieka owocują wielkimi dziełami. Jej książki można czytać ciurkiem, lub wyrywkowo. Każdy rozdział to kolejna lekcja. Czy miłości, przebaczania można się nauczyć? Regina Brett udziela odpowiedzi. Warto sięgnąć po każdy tom autorki. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...